"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологиялық сынып сағаты

  «Бейтаныс адамдармен сөйлесу кезіндегі мінез-құлық ережелері».

Мақсаты: бейтаныс адамдармен кездесіп, қарым-қатынас жасағанда қауіпсіз мінез-құлық ережелерімен таныстыру, балаларда сақтық сезімін дамыту.

Тапсырмалар:

1. Қиын жағдайдан шығудың түрлі жолдарын көрсету;

2. «Жоқ» деп айтуды үйреніңіз;

3.Алған білімдерін күнделікті өмірде өз бетінше пайдалана білуге ​​дағдыландыру.

Құрал-жабдықтар: бейне

 

I. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсізбе  балалар!

II.Кіріспе сөз

-Бүгін біз бейтаныс адамдармен кездескенде өзін ұстау ережелерімен танысамыз. Жасы ұлғайған сайын сізде белсенділік артады, адамдармен - балалармен және ересектермен жаңа байланыстар болады. Және, әрине, сізде көбірек еркіндік бар. Сіздің ата-анаңыз сізге мектепке дейінгі тәрбиедегідей қамқорлық жасамайды. Енді сізге көбірек рұқсат етілген. Өз бостандығыңызды қауіпсіз басқаруды үйрену өте маңызды. Адамдардың бәрі бір-біріне жақсылық тілемейтінін әрқашан есте ұстауымыз керек. Үлкендердің арасында жақсы адамдар көп, өкінішке орай, қылмыскерлер де бар. Олар біздің әрқайсымызбен кездесе алады. Жаман адамдар жақсы адамдардан киімімен немесе бет-жүзімен ерекшеленсе, өте жақсы өмір сүрер едік. Тек ертегілерде ғана жағымсыз кейіпкерлерді жағымды кейіпкерлерден ажырату оңай.

  Енді балалар, сендерге қорқынышты болып көрінетін ертегілерді еске түсіреміз.

ІІІ.Ертегі сюжеті мысалында қауіпті жағдайларды талдау.

-«Қызыл телпек» ертегісінен бастайық.

-Ендеше, Қызыл телпектің қандай қателік жасағанын еске түсірейік. (Қызыл телпек қасқырға әжесі қайда тұратынын айтпауы керек еді. Сонда әжесіне қорқынышты ештеңе болмас еді.)

-Қызыл телпек қасқырды кездестіргенде не істеу керек деп ойлайсың? (Жыртқышты шаруалар көп ауылға жіберу керек еді – олар оны орманға айдап жіберетін. Немесе ол Қасқырға: «Мен мекен-жайымды бейтаныс адамдарға айтпаймын» деп айту керек еді.)

-Енді «Қасқыр мен жеті ешкі» ертегісін еске түсірейік.

-Ендеше, мен үзіндіні оқимын, ал сен мені тоқтат, «тоқта» сөзін айт, қауіпті жағдайдың алдын алуға тырыс.

«Есікті ананың кішкентай ешкілері ашты. Кішкентай ешкілер қасқырдың оларға қалай келгенін айтып берді. Ешкі: «Сендер менің сүйікті балаларымсыңдар, менің әнімді естімейінше ешкімге есік ашпаңдар...» дейді ешкі қараңғы орманға кетті. Ал қасқыр қайтадан бұталардан секіріп, ауылдағы темір ұстасына жүгірді: «Михал Иванович, менің тілім жуан және дөрекі, сондықтан менің дауысым қорқынышты, мен тек кішкентай балаларды қорқытамын, маған жақсылық жасаңыз және мені жасайды. сол кішкентай дауыс. (Тоқта!)

-Мені неге тоқтаттың? (Содан кейін ертегіде темірші қасқырдың өтінішін орындап, оның жіңішке тілін соғып, қасқыр ешкі кейпінде, балалар оған есікті ашты.)

-Ендеше, бұл ертегіде неліктен ең сұмдық болды?(Өйткені үлкен де күшті ұста қасқырға сеніп, оның өтінішін орындады.)

-Енді біз зұлым қасқыр жағымсыз кейіпкер болатын ертегілер мысалында қауіпті жағдайларды қарастырдық.

    Шынайы өмірде жаман адамдар өте мейірімді және сыпайы болып көрінуі мүмкін.

V.Қауіпті жағдайларды талқылау.

-Енді біз сіздермен күнделікті өмірде туындауы мүмкін жағдайларды талқылаймыз.

- Еқінші жағдай.

    Сізге бейтаныс ересек адам келіп, сізбен себепсіз сөйлесе бастайды, көмек сұрайды, мысалы, жоғалған котенканы бірге іздеу. Не істейін? (Оқушылардың жауаптары.)

- Бұл жағдай қауіпті екенін есте сақтаңыз. Ересектер балалардан емес, ересектерден көмек сұрауы керек.

- Бірінші жағдай. Көшеде қандай да бір қауіп сізді қорқытады, мысалы, біреу сіздің артыңыздан жүгіреді, бірақ үй әлі алыс. Не істейін? (Оқушылардың жауаптары.)

-Ендеше, егер сізге қауіп төніп тұрса, ең жақын адам көп жиналатын жерге: дүкенге, аялдамаға жүгіріңіз. Егер бейтаныс ересектер сізді күшпен алып кеткісі келсе, қарсылық көрсетіңіз, қатты айқайлаңыз, көмекке шақырыңыз. Басқалар сізді бейтаныс адамдар алып кеткісі келетінін түсінуі үшін айқайлаңыз.

Үшінші жағдай.

-Мысалы: «Ағай, мен сізді танымаймын!», «Мені жіберіңіз!», «Көмектесіңіз!», «Мені бейтаныс адам алып кетіп жатыр!», «Мені ұрлап жатыр!», «Ол бейтаныс!», «Мен оны танымаймын.» !

-Қылмыскерлер шу мен назар аударудан қорқатынын біліңіз. Мұндай жағдайда ұялуды, сырттан қалай көрінетінін ойламау керек. Сіз өзіңіздің өкпеңіздің шыңында айқайлауыңыз керек - қауіпті жағдайларда бұл ең батыл және дұрыс әрекет. Бірде-бір беделді азамат таныс емес баланы өзімен бірге дәмханаға шақырмайды. компьютерлік ойын ойнау немесе көлік жүргізу.

  Бірақ қылмыскер баланы сендіруге және оны азғыруға мың мүмкіндік табады. Мұндай зұлым адамның ойына не келетінін елестету мүмкін емес. Сондықтан ең дұрысы бейтаныс адаммен мүлдем сөйлеспеу. Егер сіз онымен абайсызда сөйлескен болсаңыз, уақытында: «Кешіріңіз, мен сізге көмектесе алмаймын» деп айтуыңыз керек және одан тез қашыңыз.

Төртінші жағдай.

-Сіз бейтаныс адамды көшеде ғана емес, сонымен қатар кездестіре аласыз

кіреберіске кіру. Елестетіп көріңізші, сіз бір үйдің кіреберісіне кірсеңіз, ішке бейтаныс адам кіріп, жаныңызда жүреді. Сен не істейсің? (Оқушылардың жауаптары.)

- Егер сізге біреу қоңырау шала бастаса, дереу баспалдаққа қарай жүріңіз. Ең дұрысы, кіре берістен жүгіріп шығуға тырысыңыз. Есіңізде болсын: бейтаныс адам әйел де, құрдасы да болуы мүмкін.

 Бесінші жағдай.

- Бейтаныс жігіт бір баладан полицияға арнайы тапсырманы орындауға көмектесуін өтінді, ол келісті.

   Көшеде бейтаныс әйел қыздың қасына келіп, оны киноға түсуге шақырады... Қыз бас тартты. Балалардың қайсысы, сіздің ойыңызша, өзін ойланбай ұстады?, ал қайсысы - дұрыс? Неліктен олай ойлайтыныңызды түсіндіріңіз.(Оқушылардың жауаптары).

-Сіз дұрыс айтасыз. Бала өзіне үлкен қауіп төндірді. Ер адам оны көлікке отырғызып, белгісіз бағытқа айдап кеткен. Бұл қылмыскер болды.

  Бірақ қызға жаман ештеңе болған жоқ. Өзіңізді алдауға жол бермеңіз, бейтаныс адамдардың, тіпті ең еліктіретін ұсыныстарды қабылдамаңыз.

     Және тағы бір өте маңызды ереже: сізге не болғанына қарамастан, бәрін ата-анаңызға немесе сенетін үлкендеріңізге айтуды ұмытпаңыз.

- Қауіпті жағдайлардан сақтануға көмектесетін ережелерді ата.

Сіздермен кездесуімізді қорытындылайық

• Мектептен қайтып келе жатқанда далада ұзақ ойнамаңыз.

• Қараңғыдан кейін далада ойнамаңыз.

• Бейтаныс адамдармен подъезге кірмеңіз.

• Бейтаныс адамдарға пәтер есігін ашпаңыз.

• Бейтаныс үлкендермен әңгімеге араласпаңыз, олардың өтініштері мен шақыруларына жауап бермеңіз.

• Бейтаныс адамдармен бірге атқа мінбеңіз.

VII. Қорытынды

-Бүгін не үйрендің?

- Өзіңіз үшін қандай қорытынды жасадыңыз?


Жаңартылған күні: 01.03.2024 18:16
Құрылған күні: 01.03.2024 18:16

Текст