"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты «Мамандық әлемі»

Мақсаты: «Мамандық» құндылығытуралытүсініктердікеңейту. Мамандықтаңдау, оныңнәтижесіндегіеңбекқуанышытуралыұғым беру.

Түрі:Ашықтәрбиесағаты

Әдіс-тәсілдері: «Миғашабуыл», психологиялық тест, дидактикалықойындар, тренингтер.

Көрнекілігі:  интербелсендітақта,бейнебаянмамандықтуралысуреттер, мамандықаттарыжазылған карточка, плакат, слайд көрсету.
І.Ұйымдастырукезеңі

Сәлеметсіздерме, балалар! Бүгінбізүшінерекшетәрбиесағатболғалытұр, өйткенібізгеқонақтаркелгенекен. Амандасайық.

Алдыменмынадай тренинг ұйымдастырыпжіберейік. Әр бала өзтілектерінайтады, яғни осы балалардыңайтылғанжақсытілектерітобымызға, қатысыпотырғанадамдарғажақсыкөңілментараладыдепбілеміз. Тренинг «Жылытілек» түстілентамен
Бүгінгібіздіңөтейіндепотырғанашықтәрбиесағатымыздыңтақырыбы «Мамандықтаңдау – ертеңдіойлау».

Бұлтәрбиесағатымыздыңмақсаты – сендердіңбілімшыңынаталпынудағыалғашқықадамжасауларыңүшінбойларыңдақандайқасиеттер болу керек, неге бейімделукеректігіжайлыжәнеболашақтаңдағанмамандықтарыңтуралыойларыңдыбілу, ой бөлісу

Мен сендергебүгінгітәрбиесағаттасәттіліктілеймін.

Осы тәрбиесағатынаорайсендердіалдын ала үштопқабөлгенболатынмен, яғнибүгінгітәрбиесағатында топ бойыншажұмыстанамыз. Топтықжұмысымыздыбастамасбұрынтақырыпқасайшағынкіріспесөзгеназараударайық.

Карточка арқылыбөлінеді

Мұғалім:

– АтақтығұламаӘл – Фарабиайтқандай
Ісімоңсындесеңіз,
Солістіңмаманыболыңыз.
Даңқымшықсындесеңіз,
Көпшіліктіңадамыболыңыз. – дептәрбиесағатымыздыбастаймыз
1.«Миға шабуыл»— ой қозғау:

Мамандықдегеніміз не? Әр топ өзойынайтып, жауапбереді:

«Мамандық» сөзінеанықтама беру.

Мұғалім:  Айтыңдаршы, маман дегеніміз не? Белгілі бір мамандық иесі болу үшін не істеу керек? Ендеше әрқайсымыз өз қалаған мамандығымызды айтайық. (балалардың жауабы)
1 бала:

Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің түрі.

2 бала:
Мамандықтаңдау да мектепқабырғасынанбасталады. Сондықтанбүгінөзімізқалағанмамандықтуралыөзойымыздыайтамыз.

3 бала:
Әсемпазболмаәрнеге
Өнерпазболсаңарқалан
Сен де біркірпішдүниеге
Кетігінтапта бар қалан, –
депөмірденөзорнынтауып, елімізгеқажеттікәсіпиесі болу бәріміздіңарманымыз.

4 бала:

Біздіңтаңдауымыз да әртүрлі. Біреумізертеңақын, екіншіміз инженер, ендібірімізқұрылысшыболуымызмүмкін.

5 бала:

Жаманмамандықжоқ. Мамандықтыңбәріжақсы.

Мұғалім:
Мамандықдегеніміз не?
Балалардыңпікірлерісұралады
• – Біздіңболашағымыз – біздіңмамандығымызда;
• – адамныңболашаққаапаратынжолы;
• – адамныңалдағыуақытқақойғанмақсатыныңбірі;
• – мамандықбойыншаадамжұмысістейді;
• – оқудыбітіргенненкейінтаңдайтынмамандық;
• – олбелгілібіркәсіпкеие болу бейіндігі, ұнату, таңдау, арманыңдыіскеасыру;
• – мамандықсөзіолжұмыспенсипатталады;
• – келешеккеқойғанжоспары, мамандығынойдағыдайбітірсе, игерсесол
• – адамжанықалағанқабілеті бар кәсіпкерлікжұмыспенайналысады.
Мамандықдегеніміз не?
Кәсіп, Сүйіктііс, Шығармашылық, Қызығушылық, Еңбеккөзі
Мұғалімтолықтырады

Профессия-мамандықдегендібілдіреді.

Мамандық- қарапайымөмірсүрукөзіболыптабылатынжәнеқандай да бірдайындықты, жауапкершіліктіталапететінеңбекқызметініңмаңыздыбөлігі.

Біреулерүшін – олойғаалғанарманныңорындалуы, отбасыдәстүрінжалғастыру, келесібіреулерүшін – жаңалыққа, дербестіккеталпыныс, үшіншібіреулерге — әйтеуірбірмамандықалукерекболғансоң. Мамандықтаңдау- тағдырыңдытаңдаудегенсөз. Кейінгіөмірдеөкінбейтіндей, өзқабілеті мен бейімділігінесайкәсіптүрінтаңдау… Бұлөтежауапкершіліктіжәнемаңыздыіс. Мамандықтытаңдауүшін, адамеңалдыменөзін, өзбейімділігінтануықажет. Өз — өзіне «Мен кіммін?», «Осы өмірдегіменіңорнымқандай?», «Қалайөмірсүремін?» дегенсұраққоюыкерек. Мамандықтаңдаудаәрадамөзініңқызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауынасүйенукерек. Сондай-ақөзмамандығыныңсұранысынжоғалтпауынакөңілбөледі. Бұлмамандықтарғадегенбірқалыптытұрақтысұранысдепаталады. Өзініңсұранысын, қызығушылығынжоймағанкеңтарағанмамандықтарғадәрігер, мұғалімжәнеқұрылысшымамандықтарынатапөтугеболады. Ал, өзектімамандықтарқатарынажоғары технология, байланыс, коммуникация, экономиканыбасқарумамандықтарыжәнееңбексұранысынақажеттіжаңамамандықтарыжатады. Мынаукөпсалалыөмірдемамандықтыңтүрікөп. Әринетаңдаужасауоңайемес. Еңбастысы – адамеңбеккеқабілетті, зейіндіболуықажет. Өзісінесенімді, дұрыстаңдағанадамғанажетістіккежетеді.

 

1.Адам өз мамандығын таңдаған кезде, нені басшылыққа алу керек?

2.Жақсы маман болу үшін адам нені білуі және үйренуі керек?

3.Сізқандаймаманболудыармандадыңыз?

4.Адам өзіңбелгілібірмамандыққақашан, қалайдайындауыкерек?

5.Қайуақыттаадамөзеңбегініңжемісінкөреалады?

Ойын: «Мамандықтыжасыржаттығуы».
Әр команда бірмамандықтыбейнелейді, келесі топ жасырылғанмамандықтытабады.
 

 «Еңжақсымамандық» ойыны.Әрбіркомандадағыларқатысушыларғамынадайсұрақбереді, Қатысушыларғакелесімамандықмінездемелеріұсынылады:
Еңақшасыкөп ……………….(банк қызметкері, экономист).
Еңжасыл ……………………….(эколог, географ, бақташы, гүлөсіруші).
Еңтәтті ………………………….(аспаз, кондитер).
Еңкүлкілі ………………………(клоун, карикатурашы).
Еңжауапты ……………………(сот, бухгалтер).
Еңсалмақты …………………..(мұғалім, заңгер).
Еңқарым-қатынасыкүшті ……………(биснесмен).
10.Қазіргі заманғыжоғарыбілімі бар маманғақандайталаптарқойылады?

Жауаптар:

–         Компьютерді білу;

–          Бірнеше тілді, ағылшын тілін білу.

–          Адамдармен қарым-қатынас жасай білу.

–          Өз тауарын, қызметін өткізе білу.

–          Тез шешім қабылдап, бастамашылық жасау.

–          Үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік.

11. «Қазіргі заманның табысты мамандары».

(балалардың жауабы)
1 бала:

Біз оқушылар еліміздің Тәуелсіздігінің тұғыры мықты болу ушін өз үлестерімізді қосуымыз қажет 11 жылдық мектепті жақсы аяқтап қазіргі заманға лайықты мамандық иесі болуымыз қажет.

2 бала:

Интерьер дизайнері – үйіміздегі немесе кеңсеміздегі жиһаздарымызды талғаммен орналастыра білетін мамандар. Бұл да қазіргі заманның таптырмайтын мамандары.

Мамандық таңдау – болашағыңды айқындау
Мамандық таңдау дегеніміз – яғни болашағыңды айқындау. Біз алдымызға белгілі бір мақсат қоя білуіміз керек. Сол мақсатқа жету үшін бірталай міндеттер орындауымыз керек. Сонда ғана сенің болашағың айқын.

Әр бала өздерінің таңдаған мамандықтары туралы сурет салып , қорғайды.

 12.Осы жөнінде балалар пікірін тыңдайық. — Сендердің алдарыңа қойған мақсаттарың бар ма?
Осы мақсатқа жету үшін сен не істемек ойларың бар?

Осы тәрбие сағаттан не алдыңыз?

Мамандықты дұрыс таңдауда қандай қателер жіберілуі мүмкін?

Мамандық таңдаудағы салғырттық пен немқұрайдылық кешірілмейтін іс. Адамның өз болашағына деген жауапкерсіздік. Мамандық таңдау – болашағыңды айқындаудың өлшемі. Демек, одан қателесуге болмайды. Сол үшін де үш ойланып, төрт толғанғанның артықтығы жоқ. Өз болашағыңды өзің белгілейтін ең маңызды кезеңде тұрғаныңды ұмытпауға тиіссің.

13. Рефлексия.

«Тілектер ағашы » Гүл құмырасында ағаш отырғызылған

Тәрбие сағатымыздың түйіні ретінде, рефлексия жасап, алдарыңыздағы алма, жапырақ стикеріне сабақтан алған әсерлеріңізді, тілектеріңізді жазып, «тілектер ағашына » ілеміз.

Бүгінгі тәрбие сағаттан алған әсерлерің.

Болашақтағы жоспарларың

Алға қойған мақсаттарың, бір- бірлеріңе тілектерің

Мұғалімнің қорытынды сөзі:

Рахмет, сендердің айтқан ой пікірлеріңе қарай, бүгінгі сабағымыз өте маңызды болды деп есептеймін.«Жарқын болашақтың кепілі- жаныңа жақын кәсіп таңдау» демектей, қазіргі қарқынды дамып келе жатқан өзгермелі қоғамда өмір сүруге икемді, жеке басының, пайдасына қарай өзін өзі толық жүзеге асыруға дайын және бәсекеге қабілетті тұлға болуды талап етеді. Сондықтан да қазіргі кезден бастап,өз- өздеріңді, бір- бірлеріңді танып, өз қабілеттерің мен икемділіктеріңді дамытыңдар. Соған сәйкес болашақ мамандықтарыңды таңдаңдар.
Абыройлы, ақ ниет — адамдыққа сенемін!- дегендей ел сеніміне кіретін құрметті мамандық иесі боламын десеңіздер білім алуға барлық күш жігерлеріңді жұмсап, егеменді еліміздің ертеңі — болашақ маман иелері болуларыңызға шын жүректен тілектеспін

Егеменді еліміздің ертеңі — маман иелері болуларыңызға тілектестігімді білдіремін!

Жаңартылған күні: 01.12.2023 16:53
Құрылған күні: 01.12.2023 16:53

Текст