"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектептің өзін-өзі бағалауы 2024–2025 оқу жылы бойынша

Мемлекеттік коммуналдық “Атамекен ауылының жалпы білім беретін мектебі”
мекенжайы: “Мектеп” к-сі, 25, Атамекен ауылы, Бурабай ауданы, Ақмола облысы
тіркеу күні: 1997 жылдың 22 қаңтары
директор: Зикирин Жангельды Ертостикович

Оқушылар саны: барлығы – 136, оның ішінде бастауыш сыныптарда – 50 оқушы.
Оқыту тілдері: қазақ және орыс тілдерінде жүргізіледі.
Бастауышқа дейінгі мектепке жүктелуі: біртіндеп интеграцияланып, 1-сыныпқа өту жеңілдетілген.

Жұмыс оқу жоспары ҚР Білім министрлігінің Бекітілген оқу жоспарына негізделген.
Мамандандырылған бағыттар:

  • 10 «А»: жаратылыстану – математикалық пәндер
  • 10 «Б» – 11 сыныптар: әлеуметтік-гуманитарлық пәндер
    Вариатив компонент:
  • 1–4 сыныптар: қазақ тілінде «Қызықты математика» (1 сағат/апта), 2 сыныпта «Қызықты грамматика» (1 с/апт).
  • 2 сынып (орыс т.б.): «Математика және логика» (1 с/апт).
  • 5–8 сыныптар: «Жаһандық құзыреттілігі» (0,5 с/апт).
  • 9 сынып: «Жаһандық құзыреттілігі» (1 с/апт).
  • 10–11 сыныптар (қазақ т.б.): 3 с/апт; құрамындағы пәндер: «Әлемдік география», «Тіл мәдениеті», «Асыл сөз», «Әдеби әлемі».
  • 10–11сыныптар : «Жаһандық құзыреттілігі» (1 с/апт).

Қорытынды: Оқу жоспары тепе-тең, жаңартылған білім мазмұнына сәйкес келеді және оқушылардың жан-жақты дамуын қамтамасыз етеді.

 1. Оқу-тәрбие жұмысының мақсаты

 Әрбір оқушының даралығын аша отырып, олардың интеллектуалдық, моральдық, рухани, физикалық және шығармашылық дамуына жағдай жасап, өзін-өзі айқындауына жағдай туғызу.

 

 2. Миссия, стратегиялық жоспарлау және басқару

Миссия: сапалы, заманауи білім, қолдау көрсету
Стратегиялық жоспарлау: ҰБТ, БАБЖ, ішкі бақылау нәтижелері негізінде
Басқару: мұғалімдер, психологтар, ата-аналар, әкімшілік бірігіп жасайды; KPI нәтижелері мониторингтеледі.

 

3. Оқушылардың үлгерімі және жетістіктері

Үлкен жетістіктер:
• Бастауыш – 60,8 %, орта – 86,9 %, жоғары сынып – 89,5 %
• Жіберілмейтін жалпы үлгерім – 100 %
Байқаулар мен олимпиадалар: «ПОНИ», «Kenguru», «Алтын сақа», «USTAZ ENBEGI» және т.б.
 Ғылыми-тәжірибелік конференция: НОУ «Қадам ғылымға» – 4 жоба, соның ішінде 3 жүлде тиісінше аудандық деңгейде, ал бір жоба облыстық кезеңге бағытталған.

 

4. Мұғалімдермен жұмыс

Құрамы: 33 педагог (89% – жоғары білімді), оның ішінде
• 3 зерттеуші
• 5 эксперт
• 10 модератор
Басқару жүйесі: директор – 3 санатты, оқу ісі жөніндегі орынбасар – 2 санатты

 Қорытынды: Үздіксіз кәсіби даму, тәжірибе алмастыру, жаңашыл жұмысқа қабілетті ұжымы бар.

 

 5. Жас мамандармен жұмыс

Жұмыс істейтін жас мамандар: 11
«Жас мамандар мектебі» – жыл ішінде 4 рет офлайн кездесулер (жоспарлау, сабақ әдістемесі, психология, тәрбие жұмыс)
 Семинарлар мен тренингтер:
• Коучинг – «Жоспарлау → нәтиже» (SMART, Блум‑таксономия, стресс‑менеджмент)
• Практикумдар: бағалау, психологиялық жағдай жасау, стресс‑менеджмент әдістері
Байқаулар: мектепішілік «Мен – XXI ғасыр мұғалімімін», аудандық «Педагогическая надежда» – 3 орынға ие Амантайқызы Нұржарқын
Тәлімгерлік: жетекшілер – Сарсенбаева А.Х., Рублевская Ю.Г., Бралина М.Е.
Қорытынды: Адаптация, әдістемелік қолдау және кәсіби өсу жүйелі түрде жүргізілді, нақты нәтижелер бар.

 

6. Ерекше білім беру

1Б – Николаенко Матвей

2Б – Мукат Арнур

3Б – Перевертун Виктория

9А – Канатқызы Акерке

 Қолдау: психологтық-педагогтық қызмет, ата-анамен жұмыс, тренингтер
 

Қорытынды: Жүйелі қолдау арқылы балалардың білім процесіне қатысуы артты, олардың әлеуеті ашылды.

 

7. Негізгі ортадағы оқу процесі

ӘБің қызметі:

  1. Бастауыш сынып мұғалімдері – 7 педагог ашық сабақтар, әдістемелік талдау
  2. Қазақ тіліндегі білім беру – инновациялық әдістер, кәсіби даму
  3. Орыс тіліндегі білім беру – тілдік дағдыларды дамыту, оқыту әдістерін жаңарту
    Әрбір ӘБ жүйелі түрде жиналып, тәжірибе бөліседі, сапаны жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлейді.

 

8.  Ғылыми-зерттеу жұмысы «Қадам ғылымға»

2–7 кластар аралығында шығармашылық топтар қймдастырылған.
Нәтижелері: 4 жоба аудандық конкурста 3 жүлдеге ие болды; бір жоба облыс кезеңіне жіберілді

  • Перевертун Влада (6 «Б»): тақырыбы «Невидимый враг» — 3 орын
  • Власова Ксения (3 «Б»): тақырыбы «В чем кроется секрет куклы-мотонки» — 3 орын
  • Жанарұлы Мақсат и Қожақын Ұлағат (6 «А»): тақырыбы «Пантотерапия-денсаулық кілті» — 2 орын
  • Баканова Альбина (7 «Б»): тақырыбы «Туризм без границ» — келесі жылы толықтырып, облысқа дайындау.


Қорытынды: Ғылыми-зерттеу жұмысқа оқушылардың қызығушылығы жоғары, нәтижелі.

 

9. Оқушылардың жетістіктері

  • Санжар Ертостик (5А) – аудандық олимпиадада 3 орын
  • Қасиет Берланбек (8А) – облыстық «Абай-Махамбет оқулары» – 1 орын
  • Айсауле Нұрсайын (5А) – онлайн байқауда грамота алды
  • Құдайберген Б.Ж. – «Робо-сумо» байқауда 3 орын
  • Бұдан бөлек: робототехника, әдебиет, тарих, спорт бойынша облыстық, республикалық деңгейдегі жетістіктер.
  • Бастауыш сынып – республикалық, облыстық, аудандық «USTAZ ENBEGI», «ПОНИ», «Алтын сақа» байқауларында жетістіктер бар.

Қорытынды: Оқушының білім, шығармашылық және тәрбие салаларындағы жетістіктері жүйелі түрде қамтамасыз етілген.

 

 11. Бастауышқа дейінгі оқыту мен мектеп арасындағы синхронизация

— Жалпы оқу бағдарламасы
— Дағдыларды дәйекті түрде дамыту (сөйлеу, ойлау, моторика)
— Воспитатель мен педагогтардың бірлесе әдістемелік жұмысы
— Бейімделу шаралары: танысу, психологиялық дайындық, ата‑аналарға ақпарат
 Қорытынды: Балалардың әдеттен жастар педагогикаға интеграциясы жүйелі түрде жүргізілген.

 

 12. Материалдық-техникалық база

— Құрылыс жылы: 1989; 2 сменада жұмыс істейді
— Құрылыс жөнделді: шатыр жаңартылды (2024 ж.)
— Интернет: 40 Мбит/с; компьютер саны: 84 (2 оқушы/компьютер)
— Интерактивті жабдық: 5; камералар: 20; турникет: 1;
Қорытынды: Школа техникалық қолжетімді, санитариялық және өрт қауіпсіздігі талаптарына сәйкес, цифрлық орта қалыптасқан.

 13. Материалдық база мен қаржыландыру

— Интерактивті және компьютерлік техникаға жұмсалған қаражат: 1 979 992 ₸
— Кітап қорына — 18 917 дана
Қорытынды: Қаржылай қолдау нәтижесінде техникалық инфрақұрылым нығайтылды; келесі кезеңде мультимедиялық жабдықтар толықтырылуы қажет.

 

 14. Жалпы қорытынды

Атамекен ауылының мектебі — білім сапасын тұрақты арттыра отырып, оқушылар мен педагогтар үшін жан-жақты қолдау жүйесін қалыптастырған білім беру мекемесі. Оқу, тәрбие, инновациялық әдістер, ғылыми-зерттеу, жастарды қолдау бағыттары бойынша жүйелі, сапалы жұмыс жүргізілді.

 

 15. Ұсыныстар (2025–2026 оқу жылы үшін)

  1. Интерактивті кабинеттерді толық жарақтандыру.
  2. Педагогтар мен оқушылардың облыстық, республикалық деңгейдегі байқауларға қатысуын күшейту.
  3. МО-лардың әдістемелік іс-шараларын кеңейту, тәжірибе алмасу семинарларын ұйымдастыру.
  4. Жас мамандарды дамыту жүйесіне жаңашыл әдістер енгізу, кәсіби диалогтық алаңдар ашу.
  5. Ғылыми жоба «Қадам ғылымға» жұмысын облыстық және республика деңгейіне дейін шығаруды жоспарлау.
  6. Жаңа технологиялар мен жобалау дағдыларын оқу бағдарламасына қосу.

 


Текст