"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мамандықтар әлемінде

Мақсаты: оқушылардің кәсіби әртүрлілік туралы түсініктерін қалыптастыруға ықпал ету; оқушылар  еңбекке құндылық көзқарасын қалыптастыруға және оның адам өміріндегі рөлін түсінуге ықпал ету; еңбек және кәсіптік қызметтің әртүрлі түрлеріне оң көзқарасты тәрбиелеу үшін жағдай жасау.

Ресурстар: презентация, «Мен кім болуым керек?» картиналары, станциялардың аттары, «Менің болашақ мамандығым» тақырыбындағы суреттер.

 

Сынып сағатының барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық көңіл-күй.

- Қайырлы күн, балалар. Баршаңызды сабаққа шақырғаныма қуаныштымын.

 Балалар, сендерге сабақта сәттілік пен жағымды эмоциялар тілеймін.

Сынып сағатын «Шифрлау» тапсырмасымен бастауды ұсынамын (кресттер)

 Тақтадағы суреттерге қарап, оларды не біріктіретінін айт? Сіздің болжамыңыз сынып сағатының тақырыбы болады.

(Тақтада мамандықтар жазылған 8 сурет, ал ортасында тоғызыншы сурет «?»

2. Білімді толықтыру кезеңі.

Мақсат.

- Сабағымыздың тақырыбы «Мамандықтар әлемінде» (тақтада ашамын).

- Сабақ соңында не білеміз? (Балалардың жауаптары)

(Мен мақсатты ашамын):

- мамандық дегеніміз не;

- қандай мамандықтар бар?

- мамандықты қалай таңдау керек.

3. Жаңа материалды меңгеру кезеңі.

- Сонымен, балалар, мамандық дегеніміз не? Кім түсіндіре алады?

(Бұл адамдар өмір бойы таңдайтын кәсіп, жұмыс, еңбек, сүйікті нәрсе)

- Бұл сөздің нақты мағынасын қайдан білуге ​​болады? (түсіндірме сөздікте)

(Сөздіктегі анықтаманы оқыңыз)

- Бұл еңбектің бір түрі, ал еңбек ақыл-ой және физикалық болуы мүмкін. Балалар, әр адам еңбек ету керек екенін жақсы білесіңдер, өйткені еңбексіз өмір сүру мүмкін емес.

Еңбектің маңыздылығы мен оның адам өміріндегі рөлі туралы көптеген ұлы адамдар жазды: орыстың ұлы жазушысы Антон Павлович Чехов: «Еңбексіз таза және қуанышты өмір болмайды», - деген.

Константин Дмитриевич Ушинский былай деп жазды: «Егер сіз жұмысты сәтті таңдап, оған бүкіл жан-тәніңізді салсаңыз, бақыт сізді өздігінен табады».

Владимир Лифшиц балаларға арнап жазады:

Сіз отырған үстел

Сіз ұйықтайтын төсек

Дәптер, етік, шаңғы,

Табақ, шанышқы, қасық, пышақ,

Әр шеге, әр үй,

Және әрбір тілім нан -

Мұның бәрі еңбекпен жасалды,

Бірақ ол аспаннан түскен жоқ.

-Балалар, осы сөздермен келісесің бе?

-Адам қол жеткізген нәрсенің бәріне еңбектің арқасында қол жеткізді. Жайлы үйлер, әдемі киімдер, дәмді тағам, қызықты ойын-сауық – бәрі адам еңбегінің жемісі.

4.  Бекіту

-Бүгін сабақта сендер қойылған сұрақтарға жауап іздейсіңдер.

Бірақ топпен ғана емес, станцияларды аралайсыз.

Бізде онлайн жұмыс станциясы бар, онда сіз сабақ тақырыбы бойынша бейнероликті көресіз; жобалық жұмыс станциясы, онда сіз «Мамандықтарды тарату» және «Мақал-мәтелдермен жұмыс» практикалық тапсырмалары бар шағын жобалар мен станцияларды жасайсыз.

- Жұмысты бастайық. Бір станциядағы уақыт 5 минут, сосын мен қоңырауды соғасың, сен келесі станцияға өтесің.

1. Онлайн жұмыс орны (оқушылар С.Михалковтың «Сен ше» поэмасы бар бейнероликті көріп, естіген мамандықтарын жазып алады).

 

2. «Мамандықтарды тағайындау» бекеті

Балаларға сирек мамандықтар ұсынылады, олар кім не істейтінін білуі керек;

 

2. «Мамандықтарды тағайындау» бекеті

Балаларға сирек мамандықтар ұсынылады, олар кім не істейтінін білуі керек;

 

Океанолог         құстарды зерттейді

Спелеолог          иттерге әртүрлі командаларды үйретеді

Балықты             зерттейтін энтомолог

Ихтиолог             жәндіктерді зерттейді

Орнитолог           мұхиттар мен теңіздерді зерттейді

Кинолог       үңгірлерді және олардың шығу тарихын зерттейді

3. «Мақал-мәтелмен жұмыс» бекеті

Оқушыларға мақал-мәтелдердің бөліктері беріледі, оларды байланыстыру керек.

Жұмыс істемейтін... (жемейді).

Орам жегіңіз келе ме... (плитаға отырмаңыз).

Еңбек адамды тамақтандырады... (ал жалқаулық бұзады).

Еңбек сүйген... (халық оны құрметтейді).

Қиындықсыз... (тоғаннан балықты да шығара алмайсыз).

Күн жерді бояйды... (ал еңбек адамды бояйды).

Әрбір тапсырма үшін... (оны батыл шешіңіз).

Адамды сөзбен емес,...(жақсы іспен) дәріптейді.

4. Жобалық жұмыс орны

 Оқушылар жоба құруы керек

Мамандықтар туралы «Кіші кітап» (шағын жобадағы жұмыс уақыты 10 минут.

Балалар, сұрақтарға жауап беріңдер:

- Мамандық дегеніміз не?

- Қандай мамандық түрлері бар?

 - Мамандықты қалай таңдауға болады? Мұны істеу үшін сіз үш сөзді есте сақтауыңыз керек:

ҚАЛАУ – тілектеріңізді бағалаңыз, өзіңізге ұнайтын нәрсені түсініңіз

 Аламын– қабілеттер, мен не істей аламын

ҚАЖЕТ – бұл мамандық қоғамда сұранысқа ие ме?

6. Рефлексия.

Сіз күрек ұстаған адамның (дене еңбегі), кітабы бар адамның (ақыл-ой еңбегі) және «?» суреттерін көресіз. (сұрақ белгісі).

Бүгінгі физикалық тұрғыдан көбірек жұмыс істегендер үшін «Күрегі бар адам» суретін қараңыз; «?» Өзіне толық қанағаттанбағандар жақсы жұмыс істей алады.

Жаңартылған күні: 26.12.2024 17:47
Құрылған күні: 26.12.2024 17:47

Текст