Сыныптың мақсаттары:
- 9-11 сынып оқушыларының тұлғалық ерекшеліктері туралы білімдерін кеңейту;
кәсіби қызметтің мәнін тереңірек түсінуге арналған көкжиектер
- мамандық таңдауға дәстүрлі емес көзқараспен, «басқа қырынан» қарау, мүмкін, бұл олардың кейбіреулеріне өзін тереңірек түсінуге, мүмкіндіктерін басқаша бағалауға және өмірдегі ең маңызды таңдаулардың бірін дұрыс жасауға көмектеседі- мамандық таңдау.
Жабдық:
Компьютер, презентация
Сабақ жоспары:
1. Сәлемдесу. Тақырып туралы хабарландыру.
2. «Мамандықты тап» көңілді викторина (2-15 слайдтар)
3. Психогеометриялық тест (16-22 слайдтар)
4. Жұлдызнама бойынша мамандық (23-36 слайдтар)
5. Тест «Еңбек пәні бойынша Е.А.Климов классификациясына сәйкес кәсіп түрлері» (Слайдтар 36-38)
6. Солқол, оң қол (39-42 слайдтар)
7. Мидың басым жарты шарын анықтауға арналған тесттер! (43-51 слайдтар)
8. Мидың жарты шарын жаттықтыру (52-54 слайдтар)
9. Қорытындылау
Бүгін біз тағы да мамандық таңдау мәселесін, әрқайсыңыздың өмірлік еңбегімізді қарастырамыз. Мен «өзіңе саяхат» жасауды ұсынамын, бәлкім, бұрын болжамаған немесе ойламаған тұлға туралы білімге.
2. Күлкілі викторина барысында ең көп дұрыс жауап жинаған «ең эрудитті» ойыншы анықталады. Сыныпты топтарға бөлу арқылы ойынды ойнауға болады. Әр ұпай бірінші қолын көтеріп, сұраққа дұрыс жауап берген ойыншыға (немесе командаға) беріледі. Айқайлағаны үшін ұпай шегеріледі. Ұпайларды санау үшін екі студенттен немесе қонақтардан тұратын қазылар алқасын тағайындауға болады.
3. Психогеометриялық тест жүргізу үшін қатысушыларға парақ пен қарындашты дайындау ұсынылады.
4.Мұғалім сөзі:
Өз мамандығын таңдап, қайда оқуға болатынын нақты білетін адам бақытты. Ал қалғандары ше? Басқа таңдау критерийлерінің арасында астрологтардың кеңестерін тыңдаңыз.
5. Еңбек пәні бойынша кәсіптердің жіктелуі (ДДО Е.А. Климова)
Мұғалім сөзі:
Енді осы тестті қолдана отырып, сіз өзіңіздің мамандық таңдауыңыздың, өзін-өзі жүзеге асыруыңыздың және өміріңіздің кейінгі кезеңдерінде жетістікке жетуіңіздің сізді жеке тұлға ретінде қызықтыратынын анықтайсыз;
Тесттің мақсаты
Әдістеме Е.А. Жасөспірімдер мен ересектерге кәсіптік бағдар беру үшін пайдалануға болады.
Оқушы ұсынылған 20 жұптың әрқайсысынан бір ғана түрін таңдап, жауап парағының сәйкес ұяшығына «+» белгісін қоюы керек.
Сынақ нұсқаулары
«Тиісті дайындықтан кейін кез келген жұмысты орындауға болады деп есептейміз. Бірақ тек екі нұсқаны таңдау керек болса, қайсысын таңдар едіңіз?
(Слайд сынағы)
6-7. Қатысушылар ми жарты шарларының доминанттылығы, үстемдік мәні туралы білім алады, олардың доминант жарты шарын анықтайды, туа біткен қабілеттері туралы қорытынды жасайды.
8. Психологтар ми жарты шарларын жаттықтыру әдістерін әзірледі.
9. Мұғалімнің қорытынды сөзі:
Бірде: «Бақыт деген не?» деген сұраққа. былай деп жауап берді: «Таңертең жұмысқа қуанып бара жатқанда, кешке қуанышпен үйге қайтып бара жатқанда бақыт» десе, атақты совет педагогы Константин Дмитриевич Ушинский былай деп жазды: «Егер сен жұмысты ойдағыдай таңдап, жұмысыңды ойдағыдай қойсаң. Оған бүкіл жан кірсе, сонда бақыттың өзі сені табады». Бүгінгі алған біліміңіз сізге өмірдегі ең маңызды таңдауда – тағдырды білдіретін ӨЗ Кәсібіңізді таңдауда көмектеседі деп сенемін. Сізге дұрыс таңдау тілеймін!
Назарларыңызға және ойынға белсенді қатысқандарыңызға рахмет! Келесі кездескенше!