«Мамандықтар аралына теңіз саяхаты» кәсіптік бағдар беру ойыны
Мақсаты: студенттердің мамандықтар әлеміне қызығушылық деңгейін арттыру.
Тапсырмалар:
• студенттерді мамандықтар әлемімен таныстыруды жалғастыру;
• оқушылардың интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту жұмыстарын жалғастыру.
Күтілетін психологиялық нәтиже: ойын барысында оқушылар келіссөздер жүргізуге, бірін-бірі тыңдауға, талқылауға, шешім қабылдауға, топтың басқа мүшелерімен бірдей қарқынмен жұмыс істеуге тиіс, бұл студенттерде қарым-қатынастың сындарлы түрлерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Сабақтың шығармашылық бөлімі танымдық белсенділік пен ертегі терапиясының элементтері бар сабақтарға қызығушылығын арттырады.
Материалдар мен құрал-жабдықтар: түрлі түсті жетондар, командалардың аты жазылған төсбелгілер, проектор, компьютер, презентация, ватман қағазы, желім, қайшы, ертегі кейіпкерлері бейнеленген суреттер мен журналдар.
Әңгіме түрі: сиқырлы әңгіме.
Ойын және талқылау уақыты: 30 мин.
Мүшелер:
• 9-10 жас;
• топ мөлшері: 10-20 адам;
• 1-жүргізуші (педагог-психолог).
Ойынның барысы Ұйымдастыру кезеңі (10 мин). Презентация слайды №1.
Психолог. Сәлем жігіттер! Бүгін біз жұмбақ теңіз арқылы Мамандықтар аралына саяхатқа бару үшін жиналдық, ол бізді ұзақ және қызықты сапарда еріп жүретін барон Мюнхаузенмен бірге. Біз «Жемчужина» деп аталатын кемеде жүземіз (Слайд № 2,3), бірақ саяхатқа шығу үшін «Теңізшілер» және «Теңізшілер» деп екі топқа бөлу керек (оқушылар аты жазылған жетондарды тартады. командалар және отырады). Біздің саяхатымызда сіз жетондарды алатын тапсырмаларды орындайсыз, олардың саны бойынша көшбасшы топ ашылады.
Сонымен, жұмбақ теңізге барар жолда!
№1 тапсырма «Теңіз жұмбақтары» (Слайд №4-13).
Психолог. Тамаша! Балалар, біз бірінші тапсырманы орындап, барон Мюнхаузенмен бірге Мамандықтар аралына келдік (Слайд No14).
№2 тапсырма «Арал тұрғындары» (Слайд №15-26).
Психолог. Арал тұрғындарының кәсіптерін ата.
Психолог. Жарайсың!
№3 тапсырма «Мамандықтарды әріппен ата» (№27 слайд).
Психолог. Балалар, мамандықты әріппен атаңдар (слайдты қараңыз).
Жарайсың!
№4 тапсырма «Мамандық тап» (Слайд №28).
Психолог. Тізбекте мамандық атаулары жасырылған және оларды табу керек, кім жылдам (команда жауаптары). Жақсы қыздар!
No5 тапсырма «Гуморина» (Слайд No29).
Психолог. Балалар, сөзді оқып, оны мамандық атауына айналдыру керек (команда жауаптары). Өте жақсы!
№6 тапсырма «Мамандық рәміздері» (Слайд №30).
Психолог. Ұсынылған кейіпкерлерге сәйкес мамандықты атау керек (командалық жауаптар). Тамаша!
№7 тапсырма «Мақал-мәтел жина» (Слайд №31,32).
Психолог. Балалар, еңбек туралы мақал-мәтелдер білесіңдер ме? Бірнеше сөзден тұратын мақалды жинау керек (команда жауаптары). Жарайсың!
No8 тапсырма «Артық» (Слайд No33, 37).
Психолог. Балалар, қай заттың артық екенін анықтау керек (команда жауаптары). Сынып!
№9 тапсырма «Жұмбақтар» (Слайд №38-43).
Психолог. Ребусты шешіп, мамандықты атаңыз (команда жауаптары). Керемет!
Психолог. Барлық командалар сөзсіз тамаша, бірақ біздің саяхатымыз аяқталмады, Барон Мюнхаузен бізді ерекше тапсырманы орындау үшін көрші ертегі аралға (Слайд № 44) баруға шақырады. Сіз әр ертегі кейіпкеріне заманауи мамандық таңдай отырып, коллаж жасап, жобаңызды қорғауыңыз керек.
№10 тапсырма «Ертегі кейіпкерлерінің кәсіптері» (Слайд No45-47).
(Жобаларды қорғау.)
Ойын нәтижесі (Слайд No48) (жетондар есептеледі, топ көшбасшысы анықталады).
Психолог. Жарайсың! Балалар сендерге біздің саяхатымыз ұнады ма? (балалардың жауаптары). Барлық тапсырмаларды ойдағыдай орындап, барлық қиындықтарды жеңіп, тапқырлық пен табан