"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жұмысының жылдық есеб

Атамекен ауылының жалпы білім беретін

 мектебінің тәрбие  жұмысының жылдық есебі 

2021-2022 оқу жылы

 

Воспитательная работа

общеобразовательная школа села Атамекен

2021-2022 учебный год

 

Тәрбие жұмысының мәселелік тақырыбы: “Қазіргі білім беру жағдайларында тәртіптің негізгі принциптеріне жүктене отырып әлеуметтік тұлғаны дамыту үшін жағдайлар жасау ”

Проблемная тема воспитательной работы: “Создание условий для развития социально-адаптивной личности в условиях современного образования с опорой на основные принципы воспитания»

Мақсаты:

  болып жатқан жағдайды  өз бетінше ойлауға және бағалауға, өз өмірі мен қызметін өз мүдделеріне сәйкес және айналасындағы адамдардың және жалпы қоғамның мүдделері мен талаптарын ескере отырып құруға қабілетті жауапты азаматты дайындау.  Міндеттері:

  1. мектептің әрбір оқушысын тәрбие процесіне тарту;
  2.   оқушылардың дербестігін, жауапкершілігін, бастамасын, шығармашылығын дамыту;
  3.   физикалық сау тұлғаны дамыту
  4.  оқушылар мен мұғалімдерді басқарудан дамыту.
  5.   әр оқушы үшін "жетістік" жағдайын жасау.
  6.   оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде тұрақты оң нәтижелерді сақтау үшін мұғалімнің кәсіби мәдениеті мен педагогикалық шеберлік деңгейін арттыру.

 

  • ЦЕЛЬ:  подготовка ответственного гражданина, способного самостоятельно мыслить и оценивать происходящее, строить свою жизнь и деятельность в соответствии с собственными интересами и с учетом интересов и требований окружающих его людей и общества в целом.
  • ЗАДАЧИ: 1) Вовлечение каждого ученика школы в воспитательный процесс;
  •                    2) Развитие у учащихся самостоятельности, ответственности, инициативы, творчества;
  •                    3) Развитие физически здоровой личности
  •                    4) Развитие со управления учеников и учителей.
  •          5) Создание ситуации «успеха» для каждого ученика.

         6)Повышение уровня профессиональной культуры и педагогического мастерства учителя для   сохранения   стабильно положительных       результатов в обучении и воспитании учащихся.

     Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес тәрбиелеу мен оқыту білім алушылардың зияткерлік, патриоттық, рухани-адамгершілік және дене бітімін дамытуды қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық және құндылық тәсілдерінде жүзеге асырылады.

   Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптардың: отбасының, білім беру ұйымдарының, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізілуге тиіс. 2021-2022 оқу жылында еліміздің орта білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысының ерекшелігі "Құндылықтарға негізделген білім беру"жобасын іске асыру арқылы оқытуға құндылықты-бағдарланған тәсілді енгізу болып табылады.

     Бұл жобаның мақсаты: -білім алушылардың жалпыадамзаттық, ұлттық және отбасылық құндылықтарын дамытуда, олардың рухани-адамгершілік дамуын қамтамасыз етуде; - білім алушылардың өзін-өзі тануын, өзін-өзі дамытуын, әлеуметтік жауапкершілігін және әлеуметтенуін қалыптастыруда; - экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін тәрбиелеуде.

 Тәрбие жүйесін білім беру ұйымының барлық ұжымы жүзеге асырады. Барлық қызметкерлер білім алушыларды дамыту үшін жобаны іске асыруға өз үлестерін қосуда.   Мақсатқа жететін жалғыз дұрыс тәрбие-бұл баланы өзінің оң мысалында тәрбиелеу. Бұл жобаны білім беру ұйымы білім алушылардың ата – аналарымен, басқа да әлеуметтендіру объектілерімен-тәрбие жұмысының негізгі бағыттары шеңберінде білім беру ұйымының әлеуметтік серіктестерімен тығыз өзара іс-қимыл және ынтымақтастықта іске асырады:

1. Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.

2. Рухани-адамгершілік тәрбие.

3. Ұлттық тәрбие.

4. Отбасылық тәрбие.

5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.

7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

 8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.

1. Воспитание казахстанского патриотизма и гражданственности, правовое воспитание.

2. Духовно-нравственное воспитание.

3. Национальное воспитание.

4. Семейное воспитание.

5. Трудовое, экономическое и экологическое воспитание.

6. Поликультурное и художественно-эстетическое воспитание.

7. Интеллектуальное воспитание, воспитание информационной культуры.

8. Физическое воспитание, здоровый образ жизни.

 

Тәрбие жүйесі мазмұнының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, әдемі, еркіндік, мейірімділік, мейірімділік, махаббат және т.б.) және ұлттық құндылықтар (Тәуелсіздік, патриотизм, толеранттылық, Ана тілі, заңға бағыну, этникалық мәдениет, дәстүрлер және т. б.) құрайды.

 

1)тәрбие жұмысының бірінші бағыты білім алушылардың бойында патриотизм, құқықтық және азаматтық сана сезімін; жеке бас бостандығының құндылығын; адамаралық және топаралық толеранттылықтың құндылығын; зорлық-зомбылық пен агрессияға жол бермеуді; меншік пен материалдық өркендеудің құндылығын; еңбекке құрметпен қарауды; өмірге құрметпен қарауды; әртүрлі кемсітушілікке жол бермеуді, "тең және әртүрлі адамдардың" қағидаттық теңдігі идеясын қалыптастырады; . Оқушыларда азаматтық пен патриотизмді қалыптастыру және дамыту мақсатында әскери-патриоттық клубтардың, "Жас қыран" (1-4 сыныптар), "Жас Ұлан" (5-10 сыныптар)балалар-жасөспірімдер қозғалыстарының жұмысы ұйымдастырылды.Сондай-ақ «Тәуелсіздік жетістіктері»,Қазақстан Халқының Тілдері күні, ЖЖЕ он күндігі,Қазақстан Республикасының Ата заңы сынып сағаттары,Қарттар айлығына арналған іс –шаралар,ҚР –ның Тәуелсіздігінің 30 жылдық мерей тойына арналған іс шаралар ,концерттік бағдарламалар, театралдық қойылымдар, сурет байқаулары, авторлық  өлеңдер байқаулары  т.б атаулы іс –шаралар жеке жоспар бойынша ойдағыдай жүргізілді.

       2.  Тәрбие түрлерінің бірі-құқықтық тәрбие.

Білім алушылардың сана-сезімі мен құқықтық мәдениетін қалыптастыру критерийлері негізгі заңдарды білу, оларды түсіну және міндетті түрде мүлтіксіз орындау; құқықты, заңдылықты құрметтеу; алған білімдерін күнделікті өмірде практикада өз бетінше, орнына пайдалана білу; нормаларға қайшы келмейтін мінез-құлық дағдысын қалыптастыру және кез келген құқыққа қарсы нысандарға иммунитет болып табылады. Оқушыларды ағартудың негізгі түрлері - сынып сағаттары, дәрістер; әңгімелер; кино, теледидар; фильмдер мен кітаптарды, мақалаларды талқылау; көрнекі үгіт. Апта сайын Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметі дайындаған бірыңғай парасаттылық сағаттары өткізіледі.Сондай –ақ бала құқығын қорғау туралы концепсиясы бойынша аудан көлемінде өтілген аталмыш іс –шаралапға белсене қатысамыз.

Жыл бойы  бала құқығын қорғау аясында сынып сағаттары, сыныптан тыс іс-шаралар , дебаттар, конкурстар, әңгіме , лекция, дөңгелек үстел,әдеби сазды кештіктер жүріліеді.Және  бала қауіпсіздігінің алдын алу  жұмыстары   өз деңгейінде аталып өтіледі.

  

3) Рухани-адамгершілік тәрбие адамгершілік бейнесі, адамгершілік сана; құндылық сезімдері мен қасиеттері - гуманизм, ар-ождан, ар-намыс, борыш, сенім, жауапкершілік, серіктестік, мейірімділік, ұят, қағидаттық, мейірімділік, ынтымақтастық, ұлттық келісімнің құндылығы, басқа халықтардың мәдениетін, дәстүрлері мен тілін құрметтеу және үлгі тұту; өмірге этикалық жауапты көзқарас. Білім алушылардың бойында адамгершілікті тәрбиелеудің және әлеуметтік тәжірибені дамытудың ең тиімді және орынды құралдарының бірі еріктілік – тимурлық отрядтардың жұмысы болып табылады.

Адамгершілік құндылықтар жүйесінің қалыптасуы кітап оқу кезеңінде жүреді. Мектеп кітапханасы мектеп оқушылары арасында оқу мәдениетін тәрбиелеу жоспарына, "Читающая школа" жобасына сәйкес іс-шараларды белсенді дамытуда

Ұлттық тәрбие шеңберінде құндылықтар жүйесін қалыптастыру мақсатында конкурстар мен акциялар, челлендждер мен флешмобтар өткізу қажет. Ағымдағы жыл Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығын мерекелеу жылы болып табылады, осы бағыттағы және "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру шеңберіндегі іс-шаралар жоспарланған және мектеп сайтында орналастырылған.

     

4) мектептегі отбасылық тәрбиенің мақсаты мынадай құндылықтарды қалыптастыру болып табылады: неке құндылығы және отбасы мүшелеріне құрмет; отбасына табыну; толыққанды отбасы құру үшін денсаулық құндылығы; туған – туыстарына және жақындарына берілгендік; отбасылық дәстүрлер; жәдігерлер мен әдет-ғұрыптарға ұқыпты қарау; ана қасиеттілігі; сезім құндылығы-махаббат, адалдық, достық. "Құндылықтарға негізделген білім беру" бағдарламасы шеңберінде мектепте "Әке мектебі", "Ана мектебі"отбасылық клубтары құрылды. Бұл мектептерді құрудың мақсаты-бала тәрбиесіндегі отбасының рөлін арттыру. Осы бойынша жеке жұмыс жоспары құрылып , іс –шаралар атқарылды.

5) Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие білім алушыларға Еңбек жоғары құндылық; шығармашылық еңбек; еңбек мәдениеті; экономикалық сана; кәсіп; мансап; функционалдық сауаттылық; компьютерлік сауаттылық; Жаһандық экологиялық ойлау; экологиялық мәдени құндылықтар, экологиялық мәдениет; табиғатқа бірегей құндылық ретінде деген сүйіспеншілік; Туған жерге деген сүйіспеншілік сияқты құндылықтарды дарытуға көмектеседі.  

     Мектеп түлектерінің болашақ мамандығын таңдауының тиімді шараларының бірі білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың кәсіптік бағдар беру жұмысы болып табылады. Мектептерде ол оқу-тәрбие процесі, білім алушылармен сабақтан тыс және мектептен тыс жұмыстар арқылы іске асырылады. Бұл өмірге келген адамға кәсіби бағдарлауды дамыту үшін мамандықты немесе тәрбие жұмысының жүйесін ғылыми тұрғыдан таңдауға, студенттерге кәсіби өзін-өзі анықтау сәттерінде көмек көрсетуге көмектесетін іс-шаралар жүйесін жүргізу.

 

     Экологиялық тәрбие, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәрбие шараларының кешені арқылы жүзеге асырылуы керек. Біздің мектепте бұл жұмыс балаларға экологиялық тәрбие беру бойынша Жол картасын іске асыру арқылы жүргізіледі.  «Бірге таза Қазақстан», «Таза бейсенбілік»,  «Табиғатты аялайық!» акцияларымен бірге  Патриотт айлығына орай  волонтерлар ұйымының ұйымдастырумен «Шын жүректен» , «Құстарға қамқорлық» т.б жұмыстар жүріледі.

  Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие білім алушыларға эстетикалық сананы; эстетикалық талғам мен сезімді; халықтардың ұлттық мәдениеттерінің құндылықтарына көркемдік-эстетикалық бейімділікті қалыптастыруға көмектеседі. Мектептегі көп мәдениетті тәрбие басқа мәдениеттердің, ұлттардың, діндердің және т. б. өкілдеріне толерантты көзқарасты қалыптастыруға бағытталуы керек. Театр өнері арқылы адамгершілік-эстетикалық тәрбие балаларды адамгершілік негіздері, идеялары, адамның іс-әрекеттері қалыптасатын іс-әрекеттерді қабылдау, түсіну және түсіндіру дағдыларын қалыптастыруға негіз болатын экспрессивті тілімен таныстыруға ықпал етеді.

  1. Зияткерлік тәрбие білімнің құндылығын; зияткерлік ұстанымның құндылығын; әрбір тұлғаның көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығының құндылығын; ал ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу - киберкультура мен кибергигиенаны қалыптастырады. Зияткерлік тәрбие лингвистикалық, музыкалық, логикалық-математикалық, кеңістіктік, дене-кинестетикалық, тұлғааралық, тұлғааралық зияткерлікті дамытуға бағытталуы керек. "Ұшқыр ой алаңы "оқушылардың дебаттық қозғалысы" жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын "Жас ұрпақ" дебаттық үйірмесі түрінде іске асыру білім алушыларды пайымдауға, талдауға және сыни ойлауға, командада жұмыс істеу дағдысын дамытуға, қарама-қарсы пікірге құрметпен қарауға, өз көзқарастары мен пікірлерін белсенді қорғауға үйретеді. Пікірсайыс зияткерлік бәсекелестік ретінде орта мектепте сабақ және сабақтан тыс іс-шараларға өте қолайлы. Қазіргі әлемде пікірталас танымал болып келеді және әртүрлі мақсаттарда әртүрлі қосымшаларды табады

 

  1. Дене тәрбиесі саламатты өмір салтының, дене шынықтыру мен спорттың, дене бітімін жетілдірудің құндылығын, өз денсаулығына жауапкершілікпен қараудың құндылығын қалыптастырады. Жасөспірімдердің ұрпақты болу денсаулығын сақтау, нашақорлықтың, маскүнемдіктің, темекі шегудің, АИТВ-ның алдын алу және салауатты өмір салтының негіздері бойынша семинар-тренингтер өткізу тәрбие жұмысының ажырамас бөлігі болып табылады

2. Қосымша білім беру.

 Мектепте білім алушылардың сабақтан тыс іс-әрекеті және қосымша білім беру ұйымдары үшін жағдай жасалған. Осы бағыт бойынша мектеп жұмысының барлық жүйесі:

- балалардың табиғаты бойынша жақын, олардың ішкі қажеттіліктеріне жауап беретін үйірмелер, секциялар мен клубтарды еркін таңдауы;

- білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруға, табысты сезінуге, өз таланттарын, қабілеттерін жүзеге асыруға және дамытуға көмектеседі;

 - өмірлік және әлеуметтік мәселелерді шешуде белсенді болу, өз таңдауыңызға жауапты болу;

- өз елінің табиғатты сүюге және қорғауға қабілетті, Жер бетінде бейбітшілікті сақтау үшін күресте белсенді өмірлік ұстанымға ие белсенді азаматы болу,

- экологиялық мәдениетті түсінуші және қабылдаушы.

2021-2022 оқу жылы ішінде оқушылардың сабаққа қатысуына күнделікті бақылау жүргізілді, олардың болмау себептері немесе кешігу себептері анықталды, ата-аналармен және сынып жетекшілерімен тығыз байланыс сақталды. 2021-2022 оқу жылында жүйелі түрде оқу сабақтарын өткізіп жүрген білім алушылар анықталған жоқ

Оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту, зияткерлік деңгейдің өсуі, оқушылардың шығармашылық дамуы туралы сауалнама көрсеткендей, барлық сынып жетекшілері сынып сағаттарында танымдық қызығушылықтарын, зияткерлік деңгейін, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға тырысады, бұл үшін олар әртүрлі іс-шаралар түрінде және әдістерінде өткізіледі. Сынып жетекшісінің құжаттамасын тексеру бойынша бастауыш және аға буын сынып жетекшілерінің барлық құжаттамалары толық көлемде: тәрбие жұмысының жоспарлары, ата-аналар жиналыстарының хаттамалары, тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік папкалар бар екендігі анықталды.

Тәрбие жұмысын талдау тұтастай алғанда тәрбие жұмысын ұйымдастыруды қиындататын бірқатар проблемаларды бөліп көрсетуге мүмкіндік береді: 1. сынып жетекшілері әрдайым мектеп оқушыларында белсенді азаматтық позицияны, салауатты өмір салты құндылықтары жүйесін және жаман әдеттерге қарсы тұру қабілетін, оқу процесіне тұрақты танымдық қызығушылықты қалыптастыра алмайды. 2. Оқушылардың білім деңгейін көтеру үшін жұмыс істеу қажеттілігі бар: орта буын да, аға буын да, балаларда мінез-құлық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Барлық оқушыларда саналы тәртіп, мінез-құлық мәдениеті қалыптасқан жоқ. 3. жасөспірімдер арасында мектеп жарғысының бірқатар бұзушылықтары бар. Бұл келесі оқу жылына арналған тапсырмаларды білдіреді . Білім алушылардың денсаулығын сақтау және арттыру үшін жағдай жасау; оқушылардың шығармашылық ұмтылыстарын қолдау, олардың өзін-өзі көрсетуі және өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау бойынша мектептің педколлективі жүргізетін белгілі бір тәрбие жұмысына қарамастан, төмендегілер бойынша жұмыс істеу керек

 

  Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Шаги Жазира

 

 

Жаңартылған күні: 23.06.2022 12:41
Құрылған күні: 23.06.2022 12:41

Текст