"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Мамандықтармен танысу» тренингі

Мақсаты: 8-сынып оқушыларын мамандықтар әлемімен таныстыру.

Тапсырмалар:

Қатысушыларды болашақта мамандық таңдау кезінде олардың тілектерін түсінуге жақындату

• Мамандықты өз бетінше және саналы таңдау процесін өзектілендіру

Кіріспе сөз:

Сәлем, қымбатты жігіттер. Менің ойымша, 8-сыныптың ортасында болашақ мамандығыңызды таңдау туралы ойлануыңыз мүмкін және қажет. Бұл адам өміріндегі ең маңызды таңдаулардың бірі. Адамның бүкіл болашақ өмірі соған байланысты. Таңдауыңызда қателік жібермеу үшін мамандықтар туралы мүмкіндігінше көп ақпарат болуы керек. Статистикаға сүйенсек, әлемде 40 000-ға жуық мамандық бар, олардың 500-ге жуығы жыл сайын жойылып, шамамен осыншама жаңа мамандықтар пайда болады. Мүмкін бүгін сіз өзіңізге бейтаныс мамандықтардың атын еститін шығарсыз, бұл мамандықтардың не екенін және оларды қайдан үйренуге болатынын біліңіз.

1.Өзін-өзі таныстыру.

Алдымен бір-бірімізді тануымыз керек.

Әрқайсыңыз өз атыңызды және сүйікті ісіңізді немесе хоббиіңізді көрсетіңіз. Мен бастаймын: менің атым Ирина Александровна, мен шаңғымен айналысамын және өсімдіктерді күткенді жақсы көремін.

(Қатысушылар өздері туралы айтып, допты шеңбер бойымен береді.)

3. «Әртүрлі қызмет түрлеріне деген ортақ мүдделерге немесе көзқарастарға негізделген трансплантация» психотехникалық жаттығуы.

Керемет, енді бір-біріміз туралы көбірек білеміз!

Ал енді мен сіздерге «Ортақ мүддеге негізделген трансплантация» ойынын ұсынамын. Ережелер келесідей:

(Қатысушылар шеңберге отырады, ал жетекші шеңбердің ортасында тұрады.)

Психолог:

Мен қандай да бір әрекетке қызығушылық немесе бейімділік сияқты ортақ қасиетке ие барлық адамдарға көшуді ұсынамын. Мен бұл белгіні атаймын және кімде бар болса, орындарын ауыстыру керек. Мысалы: «Спорт ойнағанды ​​жақсы көретіндердің барлығы көшіп кел» және барлық спорт әуесқойлары орындарын ауыстыруы керек.

Мен бастайын.

Орын ауыстыратындар:

- спортпен айналысқанды ұнатады;

- музыкалық аспаптарда ойнайды;

- туризмді жақсы көреді

- тігу немесе кестелеу

- суреттер салады

- көлікті басқаруды біледі

- үй өсімдіктеріне күтім жасайды;

- жануарларды жақсы көреді.

4. Психотехникалық жаттығу «Доп плюс мамандық немесе кім көп мамандықтарды атай алады?»

Қандай тамаша жұмыс істедің, жарайсың! Сізде көптеген ортақ қызығушылықтар бар және сонымен бірге бірегейлері де бар!

Стеріңізге сала кетейін, біздің бүгінгі сабағымыз мамандықтарды танып-білуге ​​арналған, ал енді қай мамандықтармен таныс екеніңізді анықтайтын кез келді. Допты бір-бірімізге беру барысында мамандықты атаймыз. Сіз бұрын айтылған нәрсені қайталай алмайсыз және допты 4-5 секундтан артық ұстай алмайсыз.

Психолог: «Қандай қиындықтар болды?

Мамандықтар тізімі: тергеуші, сайтты тексеруші, флорист, диетолог, зергер, филолог, заңгер, өрт сөндіруші, мал дәрігері, стюардесса, механик, саясаткер, веб-дизайнер, еңбек қауіпсіздігі инженері, нысанаолог, газ жабдықтары инженері, жарнама маманы, әскери қызметші, тігінші , SMM менеджері, диетолог.

Бұл оңай болған жоқ, бірақ сіз мұны жасадыңыз!  Сіз үшін жаңа, бейтаныс лауазымдар болды ма?

6. Ең-ең... мамандық

Енді кішкене үзіліс жасайық.

Сізге әдеттен тыс лауазымдық нұсқаулықтар ұсынылады және сіз оларға сәйкес келетін жұмыстарды атауыңыз керек. Мысалы, мінездеме – ең табысты кәсіп. Қандай мамандықтар ең табысты?

Қатысушыларға келесі сипаттамалар ұсынылады:

ең жасыл – бағбан, орманшы, гүл өсіруші, т.б.;

Ең тәттісі – кондитерлік бөлімде сатушы, кондитер;

Ең шашы шаштараз, шаштараз;

Ең балашылы – тәрбиеші, педиатр, мұғалім;

Ең күлкілі – сайқымазақ, пародист;

Ең түрлі-түсті - суретші, суретші, дизайнер

Ең көпшіл – журналист, гид, мұғалім және қоғам қайраткері.

 көңіл көтеруші; психолог

Ең ауыры – хирург, барлаушы, полицей, саясаткер;

Ең қауіптісі – сапер, каскадер;

Ең қағазға негізделген – есепші, экономист, кітапханашы

Ең музыкалық – әнші, хореограф, диджей, музыкант.

Ең жанды – психолог

Жарайды, рахмет!

 

7. «Тағдырдың қолы» ойыны.

 Жүргізуші: Енді біз кездейсоқ мамандық таңдаудың салдары қандай болатынын көрсететін ойын ойнаймыз.

Ойын «Тағдырдың қолы» деп аталады.

Жеке парақтарға сізді қызықтыратын мамандықты жазыңыз. Мына жапырақтарды дорбаға салып араластырамыз, сосын қарап отырмай бір-бірлеп сөмкеден шығарамыз.

Әр оқушы сөмкеден бір жапырақ қағазды шығарып, «Мен болғым келеді» деп, онда жазылған мамандықтарды дауыстап оқиды. Эмоцияларды қарастырайық. ... рөлінде өзіңізді қалай сезінесіз? Кездейсоқ таңдалған мамандықты оқығанда қандай сезімде болдыңыз?

Сіз рахаттанып жүрсіз бе? Не ұнамайды? Сізге не ұнайды? Кездейсоқ таңдалған мамандықтар сіздің қалауыңыз бен қабілеттеріңізге сәйкес келді ме?

8.Жүргізушінің қорытынды сөзі:

 Мамандық таңдау кездейсоқ болмауы керек екеніне өзіміз көз жеткіздік. Үш шарт әрқашан орындалуы керек:

1. «МЕН КЕЛЕДІМ» - мамандық менің қалауыма сәйкес болуы керек.

2. «МЕН АЛАМЫН» – мамандық менің қабілеттеріме және мүмкіндіктеріме сәйкес келуі керек.

3. «МІНДЕТТІ» - мамандық сұранысқа ие болуы керек

 

9. Рефлексия

Соңында мен сендерге алақан таратамын.

Оларға бүгін біз айтқан мамандықтардың қайсысы сізге көбірек ұнағанын және онда сізге пайдалы болатын жеке қасиеттеріңізді жазуыңыз керек.

 

Қатысқандарыңызға рахмет!

 

Жаңартылған күні: 14.01.2025 13:07
Құрылған күні: 14.01.2025 13:07

Текст