"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тренинг:«Акварель елі»

  

Мақсаты: топты біріктіру және топтың әрбір мүшесінің тұлғалық өсуіне жағдай жасау.

Психологтың алғы сөзі:

«Тренинг» сөзі қайдан шыққан? (жаттығу) Бүгін біз қиялымызды жаттықтырамыз

1-жаттығу «Қиялдағы сурет» (шеңберде)

Мақсаты: қатысушылармен таныстыру, қиялын, есте сақтау қабілетін дамыту.

Сізге әдемі және қызықты жалпы суретті жасау керек. Бірақ қылқалам мен қарындашпен емес, сөздердің көмегімен.

  «Менің атым... мен парақты алып, оған сурет саламын...»

- 4-5 адамнан кейін «Тоқта» деп айтыңыз және «Соңғы 4-5 суретшінің атын атап, олардың не салғанын есте сақтаңыз» деген тапсырманы қойыңыз.

Қорытынды:

? жалпы сурет қандай?

? Біз бүгін қандайбыз? (көңілді, саяхаттауды жақсы көреді, жануарлар...)???

-Суреттің аты қалай?

2-жаттығу «Сен қандай суретшісің?».

Мақсаты: қатысушыларды эмансипациялау, көшбасшылық қасиеттерді ояту.

Қалаушылар қиялдағы қылқаламмен ауада кез келген затты салады. Қалған қатысушылар болжайды. Егер олар тез болжаса, суретші өте жақсы. Кеудеде айқастырылған қолдар - суретшінің рөлінен бас тартудың белгісі.

   (Үздік «суретшілерді» таңдау.)

Психолог. Бүгін біз сиқырлы бояулар, қарындаштар, қылқаламдар еліне кіреміз. Бірақ зұлым сиқыршы Гук барлық түстерді ұрлап, тек қара, суық тондарды қалдырды. Сендей даңқты көмекшілерім бар екенін білмегендіктен, елге ашық түстің қайтып келмейтініне сенімді.

Енді үстел басына жайғасты да, қарашы: алдарыңда екі парақ қағаз жатыр. Бірінші парақты допқа айналғанша бар күшіңізбен илеңіз. Барлығы сәтті болды ма? Мына допты қолдарыңа алыңдар, қараңдар, үрлеңдер, сиқырлы сөздер айтып, аспанға лақтырыңдар. Ұсталды ма? ЖАҚСЫ ЖОЛДАстар! Енді оны жыртып алмас үшін тегістеп, алақаныңызбен «үтіктеп» көріңіз. Міне, біздің сиқырымыз басталады. Бірақ алдымен бір кедергіні жеңу керек - бұл мыжылған қағазға сурет салу. Айтыңызшы, ең ашық, ең жылы түс қандай? (Балалардың жауаптары) Дұрыс, сары. Ал бізде ерітетін ең жылы түс қандай, жылы? Адамдар әсіресе ұзақ суық қыстан кейін нені қуанышпен күтеді? (Балалардың жауаптары.) Әрине, күн. Енді үлкен, әдемі күнді салайық, зұлым сиқыршымыз қорқып кетсін. Бірақ оның алапес ауруы мұнымен бітпеді. Қараңдаршы, үстелде тағы да парақтар бар. Шыныаяқтардағы суды абайлап ауыстырыңыз. Үлкен щетканы алыңыз, оны суға батырып, парақты таза сумен сулаңыз. Енді бейнелеу үшін жеті түсті қажет ететін нәрсені салыңыз. Сіз болжадыңыз ба? (Балалар кемпірқосақтың суретін салады.) Біз орындадық, жарайсыңдар!

Психолог: Енді үстелден шығып, шеңберге тұрып

Сіз зұлым сиқыршылар екеніңізді елестетіңіз. Сіздің бет әлпетіңізбен, дене қалпыңызбен, сөзсіз немесе дыбыссыз қаншалықты ашуланғаныңызды көрсетіңіз. Әр минут сайын, секунд сайын ашуланып, ызаланып, сабын көпіршігіндей үрленесіз. (Балалар қолдарымен көрсетеді, беттерін үрлейді, психолог өте баяу сөйлейді.) Зұлым сиқыршы ашуы шыққанша барған сайын үрлей береді. (қол шапалақтау.) Болды, жарыл! Тағы бір рет.

-Сізге бұл сапар ұнады ма?

-Сізге не ұнады, оңай болды ма, қиындықтарға не себеп болды?

Жаңартылған күні: 09.06.2023 13:02
Құрылған күні: 09.06.2023 13:02

Текст