"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Атамекен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Атамекен отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологиялық сынып сағаты

Тақырыбы: «Ашумен не істеу керек»

Ұзақтығы: 30-40 минут

Мақсаты: Балаларға ашуды тануға көмектесу және оны білдірудің қауіпсіз жолдарын үйрету.

КІРІСПЕ (5 минут)

Психолог: Балалар, бүгін біз сезім туралы сөйлесеміз. Әрқайсымыздың ішімізде қуаныш, қайғы, қорқыныш және, әрине, ашу-ыза болатын эмоциялар бар екенін білесіз бе?

- Сіз ашуланған кезіңіз болды ма?

— Ашуланғанда не істедің?

(Балалар 2-3 қысқа жауап береді.)

Психолог: Ашулану қалыпты жағдай. Ең бастысы - басқаларды ренжіту емес, бұл эмоциямен дұрыс күресуді үйрену. Бүгін бізге кім көмектеседі?

(Ашық түсті шарды суырып алады)

-Мына шар. Бұл ашуланған кезде ішімізде не болып жатқанын түсінуге көмектеседі.

2. «АШУЛЫ ДОП» ОЙЫНЫ (7-8 минут)

Мақсаты: Ашу айтылмаса, ашудың қалай пайда болатынын көрсету.

Процедура:

Психолог шарды алады:

— Бұл шар сіз екеніңізді елестетіп көріңізші. Ашуланғанда іштей «көптеп» кететін сияқтысың.

Әрбір мысалдан кейін (балалар өздерін ұсына алады), психолог шарды үрлейді:

 

— Саған сабақта сөз берілмеді.

 

«Біреу ойыншығыңызды сындырды».

 

«Сіз ойыннан ұтылдыңыз».

Психолог: Егер шар үрлей берсе, біз тоқтамасақ не болады? (Балалардың жауаптары.)

— Жарылып кетуі мүмкін! Сондай-ақ адам ашулы деп айтпаса немесе тыныштандырудың жолын таппаса, «жарылуы» мүмкін.

Талқылау:

— Біз үндемей, ашу-ыза болған кезде не болады?

— Жарылып кетпес үшін не істей аламыз?

3. «БУДЫ ҚОСУ» ОЙЫНЫ (7 минут)

Мақсаты: Ашуды қалай қауіпсіз шығару керектігін көрсету.

Психолог шарды үрлеп, былай дейді:

«Енді біз «буды шығаруға» тырысамыз».

Мен: «Мен ашуланамын, қашан...» деймін, сіз жалғастырасыз. Әр жауаптан кейін мен шарды ақырын сөндіремін.

(Балалар кезек-кезек айтады: «Мен ашуланған кезде...» — 5-6 бала мұны істей алады. Шар әр жолы аздап сөнеді).

«Ауаның ұшып бара жатқанын естисіз бе? Біз бұл туралы сөйлескен кезде ашуымыз осылай шығады».

Талқылау:

«Неліктен ашуланғаныңызды түсіндіргеннен кейін көңіліңіз жақсы болды ма?

4. «ШАР СИЯҚТЫ ТЫНЫС АЛ» ОЙЫН (5 минут)

Мақсаты: Өзін-өзі реттеу үшін тыныс алу техникасын меңгеру.

Нұсқаулар:

Біз ашуланған кезде ішіміздегінің бәрі жиырылып жатқандай сезінеміз. Терең тыныс алу арқылы ішіміздегі шарды «үрлеуді» үйренейік.

Жаттығу:

Тыныс алу – шарды үрлегендей қолыңызды баяу жоғары көтеріңіз.

Дем шығару – қолыңызды төмен түсіріп, шарды «сөндіріңіз».

3-4 рет қайталаңыз.

Психолог:

Бұл тыныс алу техникасы сізді тыныштандыруға көмектеседі. Сіз ашуланған кезде жасай аласыз.

5. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ «АШУ ДОБЫН СУР» (7-10 минут)

Мақсаты: Балаларға шығармашылық арқылы эмоцияларын көрсетуге көмектесу.

Әр балаға қуыс шардың (немесе шеңбердің) суреті және қарындаштары бар қағаз парағы беріледі.

Тапсырма:

- Бұл доп сіздің ашуыңыз деп елестетіңіз. Оның түсі қандай? Оның ішінде не бар? Оны сызыңыз.

(Сіз фонда тыныштандыратын музыка ойнай аласыз.)

Аяқтағаннан кейін балалар қаласа, салған суреттерімен бөлісе алады.

Психолог: Кім өз добы туралы айтып, бөліскісі келеді?

6. САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫ (3-5 минут)

Психолог:

Бүгін ашу туралы не білдіңіз?

Қандай әдістер ашумен күресуге көмектеседі?

Қайта ашулансаң не істейсің?

Сіз қайталай аласыз:

>- Доп сияқты дем алыңыз.

- Үлкенге айт.

- Ашуды тарту.

— Стрессті жеңілдететін ойын ойнаңыз.

Қорытындысында:

— Енді сіз ашудан жарылмай, сабырмен қалай күресуге болатынын білесіз! Жарайсың!


Текст