Текст
Мектеп кітапханасында балалар "ойластырылған Оқу"тәсілімен шығармалар оқыды. Барлық жаңа-жақсы ұмытылған ескі. "Ескі" туралы айтатын болсақ, мен "ойластырылған Оқу"сияқты керемет техниканы атап өткім келеді. Өйткені, дәл осы әдіс балаларға ең маңызды нәрсені – ойлауды, ойлауды, пайымдауды үйретуге көмектеседі. Әрине, оқушылардың ешқайсысы мәтіндерді оқымайды, бірақ қысқаша қайталауға қанағаттанады. Неліктен кітап оқу керек? Сюжет соншалықты түсінікті. Нәтижесінде біз тек үстірт ақпаратпен қанағаттанатын және талдауға мүлдем қабілетсіз адамдарды аламыз. Балалар оқыды, содан кейін олар не туралы оқығандарын және не түсінгендерін айтты.